این پیرزن فقط 11 سال دارد [+عکس]

«آشناتی الیوت اسمیت» دختر ۱۱ ساله‌ای است که هفته پیش به خاطر بیماری خود در مدرسه مورد مواخذه قرار گرفت. این دختر ۱۱ ساله که یک بیماری نادر دارد به خاطر پوشیدن کلاه گیس در نزدیکی اخراج از مدرسه بود.
کد خبر: ۷۴۲۸۶۲
این پیرزن فقط 11 سال دارد [+عکس]

جام جم سرا: آشناتی الیوت اسمیت» دختر ۱۱ ساله‌ای است که هفته پیش به خاطر بیماری خود در مدرسه مورد مواخذه قرار گرفت. این دختر ۱۱ ساله که یک بیماری نادر دارد به خاطر پوشیدن کلاه گیس در نزدیکی اخراج از مدرسه بود.

این دختر انگلیسی دچار بیماری نادر «آلوپسیا» است که باعث می‌شود ۸ برابر سریع‌تر پیر شود و پزشکان اعتقاد دارند وی تا ۱۵ سالگی بیشتر عمر نخواهد کرد. این بیماری بدن او را فرسوده کرده و چهره‌اش کاملا مانند پیرزن‌های ۸۸ ساله است.

این دختر به خاطر بیماری خود بای از کلاه گیس استفاده کند که البته در مدرسه به خاطر بنفش بودن این کلاه گیس به مشکل خورده است. مسئولین مدرسه اعتقاد دارند کلاه گیس این دختر باعث می‌شود تا دیگر دانش آموزان به فکر رنگ کردن موهای خود بیافتند.

این اتفاق تا حد اخراج این دختر از مدرسه هم ادامه پیدا کرده است و به گفته پزشکان معالج او از نظر روحی ضربه شدیدی به وی وارد شده است چرا که چهره او با دیگر دانش آموزان فرق دارد و برداشتن کلاه گیس باعث جدا ماندن او از دیگر دانش اموزان می‌شود.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
ساناز
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
۰
۰
آخی ..... خوب یه كلاهگیس معمولی می ذاشت .... این چیه اخه
زهرا از همدان
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
۰
۰
بنفش آخه! اگه اشتباه نكنم چند سال پیش اخبار نشون می داد یه دختره نهاوندی هم همین بیماری رو داشت.
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
۰
۰
پناه بر خدا...........
یك مادر
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
۰
۰
قدر سلامت بچه هایمان را بدانیم
دكتر
Germany
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
۰
۰
این بیماری آلوپسیا نیست بلكه نام آن پروگریا می باشد كه اختلال ژنتیكی در سیستمهایی همچون پوست و عروق و دستگاه عضلانی اسكلتی است و كودكان مبتلا به این بیماری بسیار نادر بیشتر از ده تا بیست سالگی عمر نمی كنند. بیماری آلوپسیا كه در متن آمده به معنای از دست دادن موی سر و بدن است.
شیدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
۰
۰
عجب . خدا كمكش كنه
fatemeh
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
۰
۰
خب كلاه گیس مشكی بزاره بتونه بره مدرسه....شاید اینطوری به بیماریش قلبه كنه اگه خودش بخواد میتونه
خواستن توانستن است...!!!

نیازمندی ها